środa, 10 lipca 2019

TO jeszcze trwa.

Ragner jeszcze nie doszedł do siebie
A już od wtorku walczymy 
z gorączką u Kiry
41 potem spadek i gwałtowny 
wzrost Temperatury.
Osłabia nas całkowicie.
Mało  snu
Strach 
A zarazem nadzieja 
na polepszenie.
Bedzie dobrze
Musi
Tak 
Się Poprostu 
Dzieje.
Bycie Rodzicem to 
Uświadamianie sobie 
jakie dobro i moc miłości 
każdego dnia nas spotyka :)
 Trzeba otworzyć szeroko swe serce
 by się tych chwil nie bać.


Ps.
Musiałam zrezygnować 
z www strony.
Koszty znów podniesiono
Jak dla mnie o za dużo.
Jestem znów na Blogspoot.
Proszę wytrzymajcie
I nas wspierajcie.

DZIĘKUJĘ ,że jesteście.

10 komentarzy:

  1. Tetaz dopiero czytam o chorobach Dzieci. Zdrowia dla nich i siły dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już dobrze...
      Dziekuję kochana.
      Buziaki

      Usuń
    2. Wreszcie wszystko wraca do normy.
      Buziaki

      Usuń
    3. Jak ja za ich śmiechem tęskniłam 😁❤

      Usuń
  2. Carpe, ciesze sie bardzo, ze juz dobrze z Dzieciaczkami. Tule Was mocno♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo to były ciężkie 2 Tygodnie.
      Serce sìę raduje...
      Buziam...

      Usuń
  3. Prrzeczytałam u Rybeńki,że dzieciaczki zdrowieją..ojej,wyobrażam sobie,jaka to ulga i radość.Ja też się cieszę.
    Biedne maluchy,ale dobrze,że już dobrze:)Przytulam Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobrze Ewa, jest dobrze..
      Serce me raduje,że zdrowieją Skarbki.

      Buziam kochana

      Usuń
  4. Dużo zdrówka dla waszych Bliźniaków 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najwięcej...niech już nas nie opuszcza.
      Ciumamy 😘

      Usuń