poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Tydzień do wielkanocy

Zimno się zrobiło.
Nie chce się nigdzie wychodzić
 bo 
deszcz, śnieg, grad
 i mroźny wiatr.


Przebywanie w domu
ma swoje uroki.
Bliźniaki uczą sìę
 literek i cyferek
Rozrabiając
Doprowadzają nas do śmiechu
którego w krytycznej chwili
Nie możemy im pokazać.


Bliźniaki nasze są kreatywne
Uwielbiają tworzyć,śpiewać,tańczyć,
Zarażają nas swoją radością i
Łaknącym wiedzy podejściem do Życia.






Nic lepszego 
 nie może spotkać 
 człowieka
od poczęcia,wychowania
 i obdarzania miłością dzieci.
To dar, za który dziękuję 
Z wdzięcznością 
budzę sìę 
każdego ranka  
I z wdzięcznością zasypiam. 


 Nie zapominajmy, 
                                  że to my
tworzymy dzieciństwo 
naszych Dzieci, 
ale to one tworzą też nas...


4 komentarze:

  1. Carpe wspaniałych Świąt Wam życzę, wiem, że jak każdy dzień u Was będę pełne miłości!
    Zaglądam tutaj często mając nadzieję, że nie porzucilas bloga na dobre. Potrzebne jest bardzo takie miejsce:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tęsknię i to jak bardzo
      Wzruszyłam się Żyrafko
      buziole

      Usuń
  2. Carpe, nareszcie wróciłaś, dobrze, że się odezwałaś. Ja też trochę rzadziej siadam do kompa, więc przegapiłam poprzedni post, ale już nadrobiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu zostań
      brakuje mi Ciebie i tej świadomości, że chcesz o nas czytać.
      przytulam kochana

      Usuń