wtorek, 9 kwietnia 2019

Czas na pisanie

Długi czas nie pisałam.
Nie dlatego, że nie miałam o czym pisać
czy mi się pisać nie chciało. 
Pragnęłam Wam pokazać
 nową  www stronę mego bloga.
Niby jest fajny,ciekawie zrobiony
 z  przekazem mojej drogi i walki.
Nigdy go nie widziałam.
Choć niby jest
taki mój wymarzony, wytęskniony. 
Niestety
Czasem coś się komplikuje 
i tak pomiesza,że się po prostu nie tak jak chce poukłada.
To już drugi rok gdy tak na niego czekam. 
Z tego wszystkiego nie dostrzegałam
pogubienia
i
serca mego bloga.
Przepraszam Was i siebie za to.


Nie wiem czy ktoś nas jeszcze czyta.
Tak bardzo bym chciała 
ponownie poczuć życie tego bloga.
Zapraszam Was
Przysiądźcie
i jeśli możecie
zostańcie


Kochać...
Dzięki naszym Bliźniakom 
zrozumiałam znaczenie
 bezgranicznej miłości i słów jesteś moim życiem.



Tak, to One uczą mnie
 naturalności w miłości.


To One są sensem Wszystkiego 



3 komentarze:

  1. O tak, jestem, czytam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Marto dziękuję, aż serce sìę raduje. 😍 Buziaki😘

      Usuń