czwartek, 12 kwietnia 2018

( 683 ) Tu i Teraz


Wykorzystaj ten dzisiejszy dzień.
Obiema rękoma obejmij go.
Przyjmij ochoczo, co niesie ze sobą:
światło, powietrze i życie, jego uśmiech, płacz, 
i cały cud tego dnia.
Wyjdź mu naprzeciw.
Czujesz GO ?
Powiew wiatru i garść marzeń, których tak oczekujesz.
Jesteś częścią świata.
Choć tak maleńką , niby nie ważną,
 a jednak bez Ciebie byłoby inaczej.
Jakoś smutniej.
Bezsensowniej.
Naucz się wybaczać i chłoń wolność z serca.
Uczyń ten dzień jedynym.
Zaufaj duszy nawet gdy rozum boli
Zażyj miłości.
Oddaj negatywne sny przeszłości
Wyjdź mu naprzeciw.
Teraz
Zamknij strach i obawy
Uśmiechnij się do siebie
Żyj oddechem dobroci.
Żyj
Dalej proszę o Moce dla Basi,
 której wczoraj z Cycuszek wycinali Raka-Sraka 







13 komentarzy:

  1. jacy jesteście piękni
    moce dla Basi

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie, na którym jesteś Ty i Bliźniaki zapadło mi w serce:*
    Wybaczyłam...po 10 latach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uczę się jeszcze bo życie kopa w dupę dało

      Usuń
  3. Jak się ma Basia?
    Mam nadzieję, że rak wycięty a węzły czyste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybeńko krotko po Operacji miałam ja przy telefonie.Była bardzo zmęczona i usłyszałam, że boli, że jest dobrze i że się odezwie. Na razie dostałam tylko opis z przed operacji. Czekam na dalszy kontakt.

      Usuń
    2. jestem bardzo ciekawa, koleżanka z brnży przecież

      Usuń
    3. Cycki są, wycięto to co trzeba i reszta do następnego badania. Radioterapia i chemia w planie. Pierwsze wyniki to naciekający rak gruczołowy G3 sutka z desmoplazją i odczynem limfoidalnym.Przed Operacja receptory wykazywały 90% komórek rakotwórczych. Teraz czekamy na dalsze wyniki.

      Usuń
    4. ojoj
      nie są to zbyt wesołe wiadomości...
      Ale nie ma co załamywac rąk, tylko leczyć!

      Usuń
  4. Carpe! Jakie cudne zdjęcia! A Wasze maluchy już takie duże!Nie mogę się napatrzeć :)
    I moce dla Basi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rosną te Nasze pociechy...
      Basi Moce przekazane :)
      cycki na miejscu, teraz czekanie na dalsze wyniki.

      Buziaki :)

      Usuń