wtorek, 19 września 2017

( 698 ) Kogel Mogel

Zimno, deszczowo, jesiennie.
 W sklepach mikołaje zmieszane z dekoratywnymi twarzami wampirów. 
Tęsknię za słońcem i jego ciepłem wygrzewającym moje obolałe kości.
 Nie jestem tego roku jakoś przygotowana na taką falę. 
Gdyby choć było złoto i ciepło??? 
 Achhhh...
Jeszcze nigdy nie reagowałam tak smutno na pogodę.
 Czy to przez ten czas oczekiwania
 na spełnienie naszego WIELKIEGO projektu???
To już rok, od kiedy padła decyzja.
 Niestety 
wszystko ciągnie się powoli i jakoś mozolnie.
 Moja głowa jeszcze tu, ale serce już ciągnie gdzie indziej.
Dobrze, że Bliźniaki są moim SŁOŃCEM. 
Z nimi uda się może nie WSZYSTKO :)
ale na pewno przyjemniej.









Takie kreatywne zabawy ułatwiają Mi w dekorowaniu Domu. 


ps. Szymkowe rany się goją :) Oby tylko dobrze do przodu.

9 komentarzy:

  1. Moce dla Szymka cały czas!
    Ja sie ciesze, że w tym roku zima mnie ominie, odsnieżanie auta, jazda driftem w poslizgu.
    I spełnia sie moje marzenie, co jest dla mnie bardzo wazne przy wszystkich problemach ostatnio.
    Taką pracę z listkami to chętnie przygarnę :8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne wieści,myślałam co z tą Twoją wizą :) bo u Rybeńki jakoś informacje przegapiłam.
      Buziam i całym serduchem Ciebie tulamy :)

      Dziękuję za Szymkowe Moce i za jasność drogi do urzeczywistnienie Twego marzenia. To takie ważne czuć moc spełnienia. Zycie w sobie jest piękne. Prawda???

      ps. poproszę o adres :) podeślę

      Usuń
    2. Naprawdę? To daję w mailu, jak wrócę z wywiadówki u syna.
      Ostatnio zle mi bylo na świecie, ten wyjazd dsje mi takiego kopa☺

      Usuń
    3. Naprawdę :) i z tym kopem to bardzo rozumiem. Bardzo pasują tutaj słowa piosenki, którą uwielbiałam. To NASZA piosenka moja i Sp. Renatki C.
      ,,Wiarę miej
      W drodze swojej nie ustawaj
      Żebyś doszedł dokąd chcesz
      Niech marzenia staną się Twoja nocą, twoim dniem
      Głosem serca w życiu Kieruj się"

      Czekam na adres :)

      Usuń
  2. Carpe, zycze spełnienia marzeń:) A Twoje Sloneczka pozwola Ci przetrwać czas oczekiwań. Fajnie, ze pozwalasz dzieciom rozwijac wyobraznie i zachęcasz do takich prac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Szymku mysle! Serdeczności dla Niego♥

      Usuń
    2. Izuniu, Szymkowi idzie coraz lepiej.Co raz częściej się Uśmiecha :) Bliźniaki uwielbiają oddychać swoją artystyczną duszą. Uwielbiam ten ich stan poznawania i chcenia :)

      Dziękuję za Ciebie, za myśli dla Szymka i poparcie w moje marzenia :)
      Cmoki smoki :)

      Usuń
  3. Majac takie Sloneczka to zadna jesien nie jest straszna 😀
    Zycze Ci realizacji planow.
    Ciesze sie,ze Szymus dochodzi do siebie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :) Tak...zawsze chciałam mieć dzieci, ale wtedy to było inne uczucie...teraz z Nimi wszystko jest inne i możliwe :)

      Dzieci wyciągają z nas to co najlepsze.

      Dziękuję za wsparcie swoim ciepłem Szymka :)

      Usuń