środa, 23 sierpnia 2017

( 695 ) co się zdarza

Jesiennie się zrobiło.


Pozbieraliśmy melisę i miętę

 oraz
Figi z drzewka św. pamięci Paulinki P.


Napiekliśmy do nich podpłomyki 


i bułeczki duńskie


Malujemy, chodzimy na spacery itp.

 
Bliźniaki stają się coraz bardziej samodzielne
 i opiekuńcze do młodszych dzieci.
 Potrafią się pokłócić i o swoje z Nami wykłócić. 
Kochają Nas :)


 i swoją cudowną Babcię :)


Dbamy i Ratujemy wspólnie zwierzęta

 
 kochając mocno życie.



Gdzieś kiedyś przeczytałam,
  że przeznaczenie człowieka 
często nie ma nic wspólnego z tym, 
w co się wierzy lub czego obawia
bo przecież wszystko, co się zdarza ma swój sens.


13 komentarzy:

  1. i nie boja się tego ptaszyska? Dzieci cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie ;) Lubia to po mnie, ale jakby co to zmuszać ich nie będę :)

      Usuń
  2. Ja ostatnio sensu właśnie nie widzę.
    A na Ciebie lubię bardzo patrzeć, ciepło od Ciebie aż bije:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyrafko wysłałam kilka słów na Twoja pocztę.

      cmok :)

      Usuń
    2. Przeczytałam i wzruszyłam sie, bardzo Ci dziękuję 😘 za spokoj na zdjęciu tez.

      Usuń
  3. O te ostanie slowa - bardzo wazne, bardzo madre, bardzo prawdziwe. Przekonuje sie kazdego dnia.. :)

    Slicznie tam u Was. A blizniaki rozesmiane. :)

    Carpe - uczycie ich dwoch jezykow od malego? Czy na razie jeszcze nie? Czy w ogole nie?

    Buziaki :***

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiamy w dwóch a Ragner nawet zaczyna angielski wciskać...

      Cmok :)

      Usuń
  4. Carpe, jesiennie-fakt. Jednak Twoje cudne zdjecia z dziecmi dodają mi otuchy i ciesza:)
    Moce dla Szymka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wnuki mieszkają w UK i mówią w obu językach i to jest piękne!

      Usuń
    2. Dziękuję Izulko,obojętnie jaka pora roku z Bliźniakami nic nie jest mi straszne :) Szymek po przeszczepie, ciężkie dni teraz
      Buziaczki :)

      Usuń
  5. Carpe dziewczyny pięknie rosną!! Cudnie wyglądacie!

    I ostatnie zdanie...bardzo prawdziwe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam takie myślenie...

      ps. Mamy Parkę ;) Ale poprzez długie włosy synka wielu mówi, że to dziewuszka :)

      cmoki i pozdrów tam Wasze górskie stoki :)

      Usuń