środa, 9 sierpnia 2017

( 694 ) w sobie

 Ostatniego czasu jestem bardzo zmęczona. 
Staram się jak mogę,
 ale nosze w sobie to uczucie, 
że za mało robię coś fajnego z Bliźniakami
 tracąc przy tym dużo energii.
Jestem zmęczona bo niewyspana. 
Niewyspana bo Bliźniaki od kilku tygodni 
przestawiły sobie nocne godziny snu.
Budzą się w nocy bo to komar, bo to siku, bo piciu...
Ach...
Czuje rozdrażnienie i chęć zaśnięcia nawet na stojąco.  
Mam nadzieje, że to tylko taka faza 









Jednak kiedy uda nam się fajnie spędzić czas
  przeganiając złe humory 
odczuwamy to co tak naprawdę
 pragnęło nasze serce. 


15 komentarzy:

  1. Przychodzą takie dni, ze czujesz sie zmęczona. To normalne, wiem z doświadczenia:) To są uroki "miecia " dzieci, jak mawiala moja babcia. Jednak fajnie spędzony czas rekompensuje wszystko, jak sama zauwazylas. I mimo zmęczenia, padania na twarz, chce się zyc! To zmęczenie budujące♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądra Babcia :) znała życie :)

      Dziękuję Izulko

      Usuń
  2. Nie obwiniaj sie za to chwilowe zmeczenie. Odpocznij Kochana. Masz cudowne dzieciaki,a one wspaniala Mame.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez mysle, ze takie chwile zmeczenia sa calkiem normalne. Gdybys ich w ogole nie miala, to mozna by sie zaczac zastanawiac, skad Ty tak naprawde pochodzisz.. ;) ;)

    Wydaje mi sie, ze niemozliwoscia jest zawsze w 100% byc na pelnym chodzie i realizowac co do joty kazdy plan. Ale wazne jest - i liczy sie - to, ze te plany sa, i ze zawsze te plany snujesz z dziecmi w roli glownej. One nie sa nigdy na dalszym planie. :) Ja i tak zaloze sie, ze robisz duzo wiecej, niz wiekszosc mam.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, O TAK :) ale gdy się jest na takiej zmęczonej fali część planów czy starań zamienia się w odległe wzdychanie. szkoda, że Człowiek jakoś szybciej popada w stan smutkowego zmęczenia niż radosnej euforii. Jedno wpędza w depresje to drugie w nieuwagę i zanik instynktów przeżycia.Myślę, że najlepsza jest taka mieszanka z łykiem fajnego życia. A jak DZIDZIA????

      Usuń
  4. Kochana a pamiętasz jak nie chciały spać na początku? Teraz przynajmniej wiesz dlaczego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lameczko moja Kochana....toć Ty mi klapki z oczu zsunęłaś. Wiem co , właśnie sprawdziłam - ZĘBY :)

      Buziam Skarbie. A jak Dziewczynki????

      Usuń
  5. Moim skromnym zdaniem Ty i tak jesteś wulkanem energii przy Bliźniakach, ja przy jednym spalam na stojąco:p

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteście cudowną rodziną:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To One nam w tym pomagają :) w tych staraniach byśmy trwali w miłości :)

      Witaj Rybeńko :)

      Usuń