czwartek, 20 lipca 2017

( 692 ) nie chce



Od kilku dni staram się nauczyć
 Bliźniaki nie robienia w pampersa.
Rok temu podjęłam pierwszą próbę.
Skończyła się Ona stertą zasikanych ciuszków
i wielkim zdziwieniem Bliźniaków, że leci po nogach.
Teraz idzie nam dobrze. 
Sikanie ląduje w nocniku...no czasem na podłodze, 
a i Twardsza potrzeba
 tiaaa
 różnie z tym jeszcze bywa. 
Wszystko byłoby super gdyby nie mój ząb.
Rozbolał
 mimo leczenia.
Zaufany doktorek na urlopie
a Bliźniaki biegają w spodenkach bez pampersa.
Wpadłam na genialny pomysł.
Aby pomóc sobie. 
Wzięłam diamentowego bora i wiertareczkę męża.
Przez ten ból musiałam przejść sama.
Ale już dobrze jest.
Bo przecież
 Matka twórczą jest
 i nie chce
 dzieci dodatkowo stresować.

10 komentarzy:

  1. Nie tylko Zyrafka zagląda, ja tez czytam, ale jakos nie mam nastroju ostatnio, zeby komentować:(
    I podziwiam fotki. Bliźniaki rosną jak na drozdzach♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izulko nie wiedziałam :) Bardzo przepraszam , cieszy mnie, że nas podczytujesz.

      Usuń
  2. ♥ Jeny, jak Oni rosną - czyżby Mama dawała do jedzenia drożdże???♥
    Za wiertełko i wiertarkę, powinnaś oberwać, ale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno opierdkę dostanę od mojego doktorka ;) ale co tam...ważne, że nie boli.
      A Bliźniaki Bogusiu rosną oj rosną choć drożdże to tylko w ciastach

      cmok :)

      Usuń
  3. Tym razem przesadziłaś...ale jak miałam w nocy atak bólu z powodu zgorzeli w ósemce, a moja lekarka była akurat dzień na urlopie, to bym sama sobie wtedy chętnie ten ząb wyrwała:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa, w temacie pampersów to moja trójka rozstała się z nimi po trzecim roku życia. najstarsza, czwarta, urodziła się przed erą pampersów i wlała pilnować nocnika niż chodzić z namokniętą tetrą pomiędzy nogami:p

      Usuń
    2. i mimo koncertu zajrzałam do Ciebie!

      Usuń
    3. ...trzeba chcieć sobie pomóc Żyrafko.
      Tak bolało, a Bliźniaki właśnie załapały o co chodzi.
      Jak ja się ciesze, że u nas pampersiaki spełniały swoja role.
      Kiedy pomyśle o tych tetrowych pieluszkach, zapieraniu tego i owego, gar z gotująca się woda...brrrr...
      Baw się dobrze :) Serduchem tam z Toba podśpiewuję :)

      Usuń
  4. SAMA SOBIE ZĘBA BOROWAŁAŚ??!!

    z pieluch na pewo wyrosną
    lato to dobry czas na to
    i bardz proszę cos zrobić z tym uaktualnianiem, bo kurcze ja to zaganianam i zapominam, ze trzeba sprawdzac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Sama...

      Dziewczyna, która mi przeniosła bloga na wykupiona www. stronę jest na wakacjach. Obiecała, że po powrocie się tym zajmie.
      Dziękuję Rybeńko :)

      Usuń