wtorek, 5 lipca 2016

( 638 ) Niebo

przepyszne z migdałami, masłem i nutką majeranku - oczywiście na słodko

Piekłam właśnie ciasteczka
 z majerankiem,
z własnego ogródka.
 Bliźniaki wróciły z Babcią do domu. 
Już w drzwiach dochodziły mnie piski i radosny śmiech.
Moja Mama mówi:
- zobacz co nas dobrego spotkało.  
Patrzę i widzę radość całej trójki 
- nic nie widzisz??? - pyta ponownie moja Mama 
- widzę wasze uśmiechy - odpowiadam 
- Kira pokarz kogo mamy :)
I tu córeczka wyciąga dwie rączki do mojej twarzy, 
w których trzyma obydwa Gigi.
Spoglądam i nie dowierzam :) 
Gigi 1 i Gigi 2
 z nami, tu, razem 
Szczęście ma nasza Kira  :) - myślę 
i
 zaczynam z Bliźniakami wariować.  
Zaczęliśmy wspólnie
 piszczeć, śmiać się i pokrzykiwać. 
Ja skakałam i podskakiwałam z radości 
klaszcząc w ręce
 całowałam mordki
 podsuwanych mi prosto w twarz maskotek.
Przechodnie ciekawi 
przystawali i zaglądali w nasz korytarz. 
Jeden z nich nie wytrzymał
i wprost 
,,o co chodzi "- zapytał.

U obcych
Zaciekawienie z Niedowierzaniem
A u mnie duża ulga 
wzmocnienie wiary
 w dobro człowieka

 
I tak oto powiększyła się rodzina
Radość dziecka 
Radość nasza 
Czy ktoś nam w tym pomaga???
 
 
Wróciło do mnie
 bezpieczeństwo i zaufanie
do Świata
gdyż
Dobro dobrem wynagradza.



PS

o wycieczce jutro bo zmęczenie Oczy i Mózg zamyka :)

Kolorowych dla Was :)   

 

16 komentarzy:

  1. Na ciasteczka przepis poproszę ! A czy Ragner ma kogoś tak waznego jak Gigi ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,tak BIGO - z tej samej serii tylko piesek :)
    Oby Bigo nie wybrał się na wycieczkę ;)

    Przepis na ciasteczka:

    około 40 sztuk

    50g niesolonych orzeszków (ja zmieliłam migdały)
    6 gałązek świeżego tymianku
    250 g mąki
    1 łyżeczka startej skórki z cytryny, wolnej od oprysków
    125g miękkiego masła
    1 łyżka miodu, łyżka cukru waniliowego (ja dodałam jeszcze miodu )
    2 łyżki śmietany

    przygotowanie

    1. orzeszki drobno zmielić w młynku, w mikserze. Umyć tymianek, osuszyć bardzo dobrze i oderwać liście. Wymieszać oba składniki z mąką i skórką z cytryny w misce.

    2. Ukręcić masło z cukrem waniliowym do puszystości, dodać i wymieszać z łyżką miodu i wcześniej przygotowaną mąką.

    3. Podzielić ciasto na dwie porcje, tworząc z nich około 5 cm grubą rolkę.Ciasto na 30 minut do lodówki.

    4. Zwinięte ciasto kroić np. w plastry.Ułożyć na natłuszczonej blasze i posmarować pędzlem ze śmietaną. Piec w piekarniku rozgrzanym do 180 ° C przez około 25 minut, aż będą złote. Wyjąć je, ostudzić i się rozkoszować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamiast tymianku, dałam majeranek

      Usuń
    2. jestem ciekawa smaku, nigdy ciastek z tymiankiem nie jadłam !
      a w ogóle jak o Was czytam to widze, jaka jest róznica pomiędzy świadomym macierzyństwem ( u was nawet po walce ) i przypadkiem. biję się w piersi, ale mojej najstarszej corce nie poświecałam setnej części czasu, jaką Wy macie dla Bliźniaków, wszystko było wazniejsze: studia, przyjaciele, podróze ( miałam 18 lat ).

      Usuń
    3. Żyrafko, każdy inaczej do macierzyństwa podchodzi. Myślę, że wiek robi też swoje. Inne spojrzenie, inny strach i inna cierpliwość. Pamiętam moją ciążę rok po ślubie. Mogłam wtedy przestawiać góry wierząc, że świat należy do nas. Śmierć odebrała nam Pierworodnego. Wtedy prysła wiara i ten cały czar mocy i siły...

      Usuń
    4. a matka to zawsze znajdzie powód zeby się za coś obwiniać:/

      Usuń
    5. dokładnie tak jest :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Rybeńko opisywałam w poprzednim poście. Dobry Człowiek znalazł, zachował, zaczepił moją mamę z Bliźniakami na spacerze, zapytał, wsiadł na rower i przywiózł BIGI 1 :)
      Teraz są dwa :)

      MOC nad MOCAMI :) NIEBO CZUWA :)

      Usuń
    2. ktoś czyta nieuważnie :p

      Usuń
    3. URLOPEM JUŻ ODDYCHA ;)

      Usuń
    4. no ba!!
      ja w ogole malo czytam:)))

      Usuń
  4. Uwielbiam tu zaglądać i podglądać :)
    Jest tu tak ciepło i miło :)
    Buziaki dla Małych Odkrywców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę, że Gigi się znalazł!
    Ulubieńców nigdy za wielu :)
    Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń